بازگشت و جذب نویسنده

بازگشت و جذب نویسنده


عضويت درخبرنامه

بازگشت و جذب نویسنده
بازديد: 1383

خب سلامی دوباره لبخند

چند وقت نبودیم گریه

به دلیل مشغله ، ولی برگشتیم و میخوایم بترکونیم براتون برنامه های بسیاری دارم و دارم سایت رو بروز میکنم خنده

نویسنده فعال هم می پذیریم و بسته به دانش و فعالیت بهش حقوق هم میدیم !

سایت رو چند تغییر اساسی میدم بزودی و چند تا قسمت بهش اضافه میکنم که امیدوارم خوشتون بیاد 

چند سری مطالب جذاب هم اضافه میکنم !

اگه سوالی دارید یا پیشنهاد و یا انتقادی و یا اگه میخواید نویسنده شید منو تو یاهو اد کنید 

a.3208

 

ممنون لبخند



  • admin
  • چهار شنبه 14 آبان 1393
  • نظرات:
نمایش کلیه نظرات
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









طراح: میثم |ترجمه به رزبلاگ توسط : | کپي برداري از مطالب اين سايت ممنوع است..